30 sep. 2012

Söndagsstädning


Söndagar tycker jag är en utav de bästa dagarna i veckan, bortsett från den lilla sting av jobbångest som ibland kan infinna sig. Men det är en dag då jag oftast tar tag i saker. Städar, träffar folk och tar en fika, åker på söndagstripp och hittar loppisfynd eller tar långa skogspromenader.




En dag som idag skiner solen och man vill bara ut men först ska det städas lite och sen iväg på fikaträff.
Det är så härligt när lägenheten är tipptopp!





Trevlig söndag!

2 kommentarer:

  1. JA visst är det vårt tejp som används lite här och där här hemma :P Jag tror jag kommer på onsdag, jag ska jobba i malmö så vet inte hur mina jobbtider är än. Men håll tummarna att jag kommer hinna :) Hoppas vi ses på onsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. NI har det så fint! Älskar medicinskåpet!

    SvaraRadera