3 apr. 2012

Påskpynt


Påskpynt finns inte i överflöd här hemma men ack så kärt ändå. Vi tar en sväng i vardagsrummet:

Lite ägg som jag pyntat för nåt år sen.
Det är frigolit ägg som jag limmat på med handgjort papper, jutesnöre eller
gips.


Diskreta ägg i blomkrukan. Se där ja.


Och den paranoida hönan som alltid kollar bakom ryggen.


Och den denna gamla charmiga saken som hängt med Robert genom alla år.
Ett måste helt enligt mig. Han må vara lite sne´och ving men ack så söt.


Och det var det! Nån påskblomma och påskriset sen är det allt.
Jag tycker inte att det behövs mer.


Glad påsk!

1 kommentar:

  1. Tänkte sälja i Blå Hallen...men såg att Magasin 36/Butiken skall ha lyxloppis...jag platsar inte där m mina grejer ;) men hade gärna fyndat...aja denna gången får jag försöka dra in lite slantar istället :)

    SvaraRadera