22 apr. 2012

En skål och ett reportage

Hej!
Det har verkligen varit snålt med inlägg på sistone, sorry. Men i fredags fick jag migrän och igår funkade inte internet. Alla oddsen emot mig! Men det har också varit full rulle eftersom vi städar för fulla muggar inför en fotografering som ska äga rum och ca 1 timme! Förhoppningsvis kommer vi med i någon tidning men vi får se.


Jag ska visa er en skål som både jag och Robert föll pladask för när vi var i Butiken i Höganäs. Det syns inte riktigt på bilden men den är ganska så stor, rymmer en hel drös med apelsiner.
Mönstret är riktigt fint.





 Nej, nu får jag nog fixa det sista här.
Jag hoppas att ni har en fin söndag!
Må gott! 

2 kommentarer:

  1. Tänk att jag inte har hittat hit förns nu!
    Tycker att ni har ett jättehäftigt hem att inspireras av,nu länkar jag hit :-)
    (Har sett ett reportage härifrån)
    Varm hälsning Johanna

    SvaraRadera
  2. ÅH vad spännande med reportage! Hoppas det gick bra, ser framemot slutresultatet.

    KRAM

    SvaraRadera