22 jan. 2010

vintagebutik

Halloj!
Då var det dags för fredagsmyyyys! Fast först jobba.....

Men jag bara måste berätta om ett jätte fint fik i Ängelholm som ägs av Nina Hartman. Det är inte bara ett fik utan hon säljer även hennes fantastiska vintage fynd som hon hittat i bland annat Frankrike, Belgien, Danmark. Det är en riktigt upplevelse att komma in där, hela lokalen är fantastisk! Smärtsamt många fina saker så det bränner i plånboken. Där är så mycket som jag vill ha!
Hon driver även en nätbutik som ni kanske känner till http://www.vintagebynina.com/ .
Vi har reserverat ett jätte fint "skåp" eller jag vet inte vad man ska kalla det, men det kommer bilder. Vi köpte en skylt också, man kan inte få för många skyltar!






2 kommentarer:

  1. Hej,
    Lyckliga du som har besökt den butiken. Skulle jag så gärna vilja göra! Din skylt är helt i min stil, bordsfläkten är underbar..

    Ser fram emot en titt på "skåpet"!?

    Ha en underbar helg!
    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  2. Är ofta inne på den web-butiken och glor, har Shoppat nångång, men finns mycket "villHa"
    Kram

    SvaraRadera