22 jan. 2013

Ett hej då

Ja ni kanske har fattat vart det leder hän. Jag tycker att det känns som ett bra beslut att avsluta bloggen eller ta en paus på obestämd tid. Även om det känns svårt att släppa taget om mitt lilla skötebarn. Men om jag nån dag bestämmer mig för att komma tillbaka så kommer det vara med hela hjärtat och med stort engagemang. 

Man vet aldrig, kanske kommer man att skaffa ett hus i framtiden med massor av projekt som man kan skriva om. Då kommer det att kännas naturligt att börja blogga igen.

Tills dess önskar jag er alla en fantastisk framtid och jag kommer ju att kika in på allas bloggar ändå så vi hörs säkert.
Bloggen kommer att vara kvar som den är nu men inte uppdaterad, så vill man kika på gamla inlägg eller bilder så går det finfint.

Kärlek i massor till er!



2 kommentarer:

  1. Buhöö hö hö! Tråkigt, men förståligt. Finns det ordet? Men du fattar Sneffy:) Vi ses ti helgen! KRAMY (å min kaaanske sista kommentar)

    SvaraRadera
  2. Ja lite tråkigt är det, men det känns rätt. Du får starta en blogg vettja! JA! ;) Vi ses i helgen, det ska bli riktigt roligt! Jag längtar! Kram!!

    SvaraRadera