8 juli 2012

Laleh på Sofiero

Det var en magisk spelning på Sofiero i torsdag!
Det regnade inte, hör och häpna, utan var så där lugnt och stilla.
Ljuset var fantastiskt och stämmingen var på topp.

Vi hade med smarrig picknick som vi njöt av länge.


Jag ville knappt lämna filten för att vi hade så mysigt men när man väl kom fram så fångades man av den lugna stämningen.



Hon blandade både nya låtar med gamla. En perfekt mix.


När hon sjöng låten Snö så släpptes en massa Khom Loyer upp i luften. 
Så vackert.


Magiskt helt enkelt.


Och det var min torsdag. Nästa gång ska jag berätta om gårdsbröllopet jag var på i lördags.

Fin söndag!

4 kommentarer:

  1. Ja, Laleh är fantastiskt underbar hon:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh, ser ut som en härlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Ja vilken mysig kväll:) Vilken härlig bild den där sista.. ;) Kramis

    SvaraRadera
  4. åh vad härligt! jag önskar att jag hade varit där. och nu på fredag är det ju visfestival. men det ska jag inte heller på... ja, ja... det blir nog bra ändå.

    kram till dig!

    SvaraRadera