24 juni 2012

Midsommar

Hej!
Hoppas ni alla hade en fin midosmmar.
Vår inleddes med värsta regnvädret här i Skåne. 
Men de hade lovat fint väder på kvällen och lyckligtvis så hade de rätt. Det sprack upp och blev en riktigt fin sommarkväll.  

Det finns ingenting bättre än att samla alla ens bästa vänner och bara umgås, prata och dansa tills det blir alldeles ljust ute och fåglarna börjar kvittra. 



Min hemmagjorda smörgåstårta.




Finaste Lennox var också med ett tag. Coca Cola var smaskens!



Nu längtar jag bara till semestern och kräftskiva uppe i torpet!

1 kommentar:

  1. vad härligt ni verkar ha haft det - ser riktigt mysigt ut. själv har jag varit lite halvbakis i två dagar nu. alltså, jag drack inte så fruktansvärt... men jag är minsann inte van att vara vaken sådär länge nuförtiden. det får jag betala för när barnen vaknar 6.45 dagen efter...

    go fortsättning till dig!

    kram Jenny

    SvaraRadera