7 nov. 2011

En paus


Jag har ett bra tag känt att jag inte riktigt lagt ner min själ i bloggen. Jag finner ingen riktig inspiration och fixar inte här hemma så mycket längre. Det finns inte så mycket mer man kan göra.

Så då är frågan, fortsätta eller inte fortsätta.... jag tänker att jag behöver finna lite inspiration och nya bloggar att inspireras av. Så kanske en liten paus vore bäst.
Tänka över lite vad jag vill få ut av bloggandet och vad jag vill att ni ska få ut utav min blogg.

Jag har svårt för att släppa den helt. Den har gett mig så mycket. Kontakt med underbara människor, fantastiskt uppmuntrande kommentarer om ett hem som för mig bara är mitt lilla hem. Mitt lilla hem som pga denna blogg kom med i en handfull tidningar.

Vi ses snart helt enkelt.


5 kommentarer:

  1. Jeg synes absolutt du skal fortsette å blogge, og jeg leser bloggen din jevnlig. Liker at du blander interiør og reiser=) Lykke til=) Ha en fin kveld=) Vibeke

    SvaraRadera
  2. Trist att du inte känner någon inspiration längre. Brukar gå in här titt som tätt för att kika om du hittat några nya användningsområden för gamla saker. Tack förresten för det inlägget du skrev om när du hittade gamla muffinsformar som du sen använde som ljusstakar. Hittade likadana på loppis häromdan och blev glad för att jag visste vad jag skulle använda de till :)

    SvaraRadera
  3. Följer din blogg med stor förtjusning! Tråkigt om du slutar!
    Tack för allt fint du hittills lagt in =o) ! // Jessica

    SvaraRadera
  4. Låter rätt med en paus om du känner så. Antingen kommer du tillbaka fylld av ny inspiration, annars hittar du säkert något annat inspirerande att lägga din tid på... Livet är fyllt av möjligheter! :-p

    Ha en fin helg

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Hej söta du! Jag känner precis som du! Ganska trött och inspirerad för tillfället. Eller ja... jag känner mig själv oinspirerande, så skulle jag säga. Energin räcker bara till för jobbet och familjen, det är typ allt. Det är så mörkt för jämnan också. Nä - pausa du ett tag så kommer du tebax ses :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera