4 sep. 2011

Bror&Söster

I Helsingör finns ett antikställe som är ett måste var gång jag åker över. Det är inte alltid där är öppet så det är med stor glädje man möts av den gamla cykeln som står placerad på gågatan. I början när vi flyttat in i lägenheten handlade vi en del saker därifrån.
Hon håller bra standarn för bra priser, så kika gärna in där om ni är i Helsingör.
Jisses vilket fint väder vi har här! Svettigt värre!
Jag som gick ut i värsta höstmunderingen.
Trevlig vecka till er alla!







1 kommentar:

  1. Ahhh - vad trevligt! Där har jag aldrig varit. Är det en avstickare från gågatan då eller? Måste hålla utkik nästa gång jag är där. Som är nästan aldrig...

    Själv har jag inte gjort ett smack idag känns det som. Men det har jag ju såklart... långpromenad med Rocco, tvättat fyra omgångar tvätt och hängt ut på tork, vikt in dem i garderoberna, lagat mat... nu är jag helt slut och kommer stupa i säng snart!

    Kram Jenny

    SvaraRadera