15 okt. 2010

Arkivbox

Heeeej!
För ett tag sedan var jag och min kompis Chatrin på en loppis inte långt från mig (Stattena). De har öppet på dagarna och lokalen rymmer massvis med saker. En del skit men också en del fynd. Denna gång hittade jag en gammal arkivbox, vilket är lite roligt eftersom jag jobbar på Granit och säljer nya sådana. Ha en riktigt mysig dricka-te-mysa-in-sig-i-en-filt-i-soffan-helg. Kram!
Ni ser, myyyyycket grejor!

Chatrin velar om ett par, enligt mig, jätte fina skor.

Han var där i ett rum helt plötsligt. En riktig bjässe!


Mitt fynd. På flikarna stod det redan saker, som tex Thores avdelning, Evas avdelning. Gulligt!

6 kommentarer:

  1. Skorna var helt spruckna efter att ha blivit använda två gånger... :( Inte alltid bra med syntetläder...

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis till det fantastiska hemreportaget. Ni har (nästan löjligt) exakt samma stil (smak?) som jag inreder i mitt hem. Började med industrial chic för typ tio år sedan.Tidigare var det "chabby" o lantligt som gällde. Min stil kanske också kan kallas "bohemian" eftersom jag blandar friskt med äldre 1800, funkis o stoppade möbler o lite andra prylar. Har gått bett på att hitta lämpliga Tolix. Lite avis där ;-) Men man får ju se upp så man inte får hemmet att likna en second-hand-shop ;) Brukar åka handla i Kö-vn hos - ja, ni vet vem.(Sophies?)

    SvaraRadera
  3. ÅÅhh.. dit måste man ju ta sig nån gång, loppisgalen som man är :) /Malle

    SvaraRadera
  4. Tjena Sofie!
    Det var ett tag sen sist vi sågs, när jag tänker efter så var det nog thailand 09 eller strax efter...!
    Såg er fina lägenhet i både HD & Hus&Hem, jättekul att se & läsa!
    Hälsa Robert så gott från mig, ha det bra & ta hand om er!
    Mvh
    Mattias (Tia)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Hej Tia! Ja det var verkligen längesen. Nu vet jag inte om du läser detta, men men. Hoppas allt är bra med dig. Jag ska hälsa så gott tillbaka från Robert. Hoppas att vi ses snart, Thailand var så roligt! Mvh Sofie

    SvaraRadera
  6. Hahah hörde ni hur han snarkade? Man brukar höra honom i hela loppisen;D

    SvaraRadera