20 apr. 2010

Skåp till salu




Puh! Här har man jobbat för fullt från morgon till kväll med ombyggnad på mitt jobb . Så jag har inte orkat eller hunnit skriva nåt nytt inlägg....Förlåt!

Men jag bara måste visa kort på vårt fina skåp. Ibland eller ofta, är det bra att Robert har det yrket han har... Snickare! Det kommer ofta till nytta må jag säga. Inte minst med allt fix här hemma utan även för att han får komma åt rivningshus med ibland en del skatter. Så som detta vackra drängaskåp. På bilden är den inte i sitt färdiga skick. Den ska målas ytterligare en gång till och få lite snygga detaljer.

Sen tänkte vi nog lägga ut den på blocket för försäljning. Vi får se hur det går. Kanske man kan tjäna en hacka =)
Ha en fortsatt trevlig vecka!

1 kommentar:

  1. Ååå vilket underbart skåp, önskar mig mer plats hemma så jag kan få plats!!!!!

    Kramar

    SvaraRadera