11 mars 2010

Nu är vi meeeeeed




Yoohoo!!
Nu är vi med i en norsk tidning som heter Rom 1 2 3! Vi var som två barn på julafton. Jag fnissade högt och studsade som en boll innan vi fick läst den. Det är så lustigt att se sitt eget hem i en tidning bara så där. De hade gjort reportaget väldigt bra och valt fina bilder. Jag har tagit kort på tidning eftersom den inte finns att köpa här i Sverige. Korten är tagna i all hast eftersom jag snart ska till jobb. Men varsågoda! Jag hoppas att man kan klicka på bilderna och göra de större....






5 kommentarer:

  1. måste va en häftig o knasig känsla på en o samma gång..!! men så så skoj så klart!?

    ha d godis..
    ..miss sophie

    SvaraRadera
  2. går ju inte att klicka på dem! tur att jag kan komma hem till er och se den på riktigt!

    SvaraRadera
  3. Som sagt innan, ert hem ser underbart vackert ut! Man kan tyvärr inte klicka upp bilderna...vill se stora bilder :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Heeej goingar!
    Vad fint det blev!!!! Känner ni er nöjda?
    Stooooor kraaaaam

    SvaraRadera
  5. Jättefint är reportaget! Kram Susanne

    SvaraRadera