2 juni 2009

Coca Cola maskinen






Det var ett tag sedan jag skrev nu. Det är så mycket nu tycker jag!
Så jag tänkte att jag kan ju lägga upp en bild på vår gamla Coca Cola maskin från ljuva 50-talet. Det var nog , om jag minns rätt, den första möbeln vi köpte. Men jag kan ha fel.
Den blev i alla fall grunden och inspirationen till vårt amerikanska 50-tals kök.
Tyvärr så funkar inte kylaggregatet men den är härlig bara som en inredningsdetalj tycker jag. Antagligen så har den stått i Texas vilket gör den ännu mer unik. Inte världens finaste kort men va tusan....=)

4 kommentarer:

  1. Den är helt underbar =)

    SvaraRadera
  2. En riktigt häftig pryl som inte finns hos alla!
    Var rädd om den.....

    SvaraRadera
  3. Den är så fin eran Coca Cola maskin! Det var roligt att vi alla gick på bio igår. Kramz!

    SvaraRadera