16 maj 2009

industriskåp





I höstas var jag och Robert i Köpenhamn hos Lene i http://www.butiksophie.dk/ (favorit affären!), hon säljer massvis med fina gamla möbler och prylar. Där blev vi fullständigt förälskade i ett gammalt franskt industriskåp. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Den ska vi ha! Lene var så snäll som körde hem den till oss och sen dess har den stått obemärkt i vårt orenoverade extra-rum. Men nu j-klar! Nu kommer den verkligen till sin rätt när det andra är fixat.

5 kommentarer:

  1. det är verkligen fint! jag tror att pappa har ett sånt i sina loga, eller har haft i alla fall, men jag tror inte att det alls är lika fint... mer modernt med någon färg på tror jag...

    SvaraRadera
  2. Hej
    så fint!!!! förstår att ni blev kära. Ska ni till ledreborg oxå?
    Kraam

    SvaraRadera
  3. haha ja det blir ju det... vad tidigt du var uppe en söndag då!

    jag vet inte ens om han har det kvar men jag ska fråga!

    SvaraRadera
  4. Vill också ha ett sådant skåp!!! Helt underbart!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. ja vad snyggt "lockerskap"har precis beställt ett liknande i grönt....sååååå lycklig

    SvaraRadera